Het komt dichtbij! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu Het komt dichtbij! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu

Het komt dichtbij!

Blijf op de hoogte en volg Stef

16 December 2013 | Nederland, De Weere

Jaja, dan is het zomaar week 51! Donderdag is het zover, dan stap ik in het vliegtuig en moet ik 3 maanden van onze fantastische (uche uch) Nederlandse winter missen.

Ik heb deze week nog mooi vrij, dus begin langzamerhand maar eens met het pakken van m'n spullen. Dinsdag nog even wat laatste voorbereidingen hier op het bedrijf in Nederland, en dan moet het wel goed zitten denk ik. Alles is inmiddels wel geregeld, en klaar voor mijn vertrek. Ik heb er zin in!

  • 16 December 2013 - 19:54

    Theo Visser:

    Stef, goede reis.
    Groeten, Theo en Wilma Visser.

  • 16 December 2013 - 20:03

    Ome Siem En Tante Annet:

    Lieve Stef
    Heel veel succes gewenst en goede reis.
    We hopen dat je een prachtige stage hebt in Kenia en veel mooie ervaringen zult opdoen. Wat een uitdaging voor je!We zijn trots op onze neef. (wat zouden opa en oma Bakker trots op je zijn geweest!)
    Veel plezier!
    Groetjes ome Siem en tante Annet

  • 16 December 2013 - 22:36

    Ome Jan En Tante Ada:

    Hoi Stef.
    Heel veel plezier en succes in het verre Kenia.
    We zullen je volgen op .waarbenjijnu.
    Groeten
    ome Jan en tante Ada

  • 16 December 2013 - 23:34

    Saskia & Trijntje:

    Lieve Stef, als altijd trots op je en gun je een fantastische tijd daar! Hoop dat je vooral geniet van het land, de natuur en de mensen.
    Lieve steun en toeverlaat die je altijd voor me bent, veel plezier toegewenst!
    Kom wel weer veilig terug naar dit kleine, koude, maar o zo mooie landje waar je,zeker weten, erg zal worden gemist en veel van je wordt gehouden!!
    Knuffel, Sas
    Flapkus, Trijn.

  • 17 December 2013 - 10:44

    Ome Gerard En Tante Tineke:

    Dag Stef, heel veel succes en een goede reis. Je hebt nu de kans om veel ervaring op te doen. Een grote uitdaging voor jou en heel goed voor je verdere ontwikkeling. Het is knap dat je deze kans gaat benutten. Wij wensen je uiteraard volgen.

  • 17 December 2013 - 13:24

    Tineke Sneek (T,T):

    Hoi Stef.
    Goede reis,en probeer ondanks dat je daar moet werken heel veel te genieten.
    Ik ga je zeker volgen.
    Het is nu veel makkelijker als zoveel jaar geleden met Bart.
    Ik zal je zeker missen ,moet nu zelf kerststukjes regelen.
    Hele fijne feestdagen in je korte broek.
    Gr TT

  • 17 December 2013 - 16:59

    Marijke Koolhaas:

    Hallo Stef,
    Goede reis, volgens mij geen last van jetlag. Ik denk dat je de Hollandse winter wel niet zal missen, tenzij je fanatiek schaatser bent en er misschien toch echt winter komt. Het zal wel vreemd zijn de feestdagen met zomerse temperaturen. Veel plezier ook met werken. Ik weet bijna zeker dat je een ervaring rijker wordt.
    Groetjes, Marijke

  • 19 December 2013 - 17:25

    Petra:

    Nog ruim 2 uurtjes, broertje!
    Dan stap je het vliegtuig in, goede reis!

  • 20 December 2013 - 13:23

    Henk Vlaar:

    Hoi Stef,
    Helaas was ik niet in de gelegenheid om jouw mail van afgelopen maandag te beantwoorden. Je bent nu op pad en ik wens je een geweldige tijd toe. Maak er wat moois van, geniet, ga veel zien en blijf ontspannen.
    Het contactpersoon voor het Manda-project is Annelies de Waal en ze is te bereiken via a.dewaal@clusius.nl

    Hoi
    Henk

  • 22 December 2013 - 10:14

    Yvonne Jonkman:

    Hoi Stef,

    Hoe is ie?? Je bent al drie dagen op pad in heet Kenia. Valt de warmte mee? Stuur je af en toe eens een foto van minstens 1 MB naar school> y.jonkman@clusius.nl of y.jonkman@planet.nl
    Houd jij ook contact met de jongens die in Nieuw-Zeeland en Australië zitten? Het is een prachtig avontuur voor jullie allemaal. Eind februari begin ik aan de formulieren en letter of motivation voor de nieuwe lichting studenten. Je weet dat dit een marathon is om alles in correct Engels te produceren...Maar het komt altijd weer goed.
    Ik wens je een super mooie tijd toe, gezellige kerstdagen en vooral een heel goed en succesvol 2014!
    Hartelijke groet van Yvonne Jonkman (die erg van de vakantie geniet!)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stef

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 453
Totaal aantal bezoekers 29765

Voorgaande reizen:

19 Februari 2018 - 01 September 2018

HBO Buitenlandse stage Amerika

19 December 2013 - 07 Maart 2014

MBO Buitenlandse stage Kenia

Landen bezocht: