HBO Buitenlandse stage Amerika - Reisverslagen van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu HBO Buitenlandse stage Amerika - Reisverslagen van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu

HBO Buitenlandse stage Amerika

Ik ga 20 weken stage lopen bij de grootste potplanten producent van Amerika: Metrolina Greenhouses. Het bedrijf is gevestigd in Huntersville in de staat North Carolina. Ik kom te werken op de R&D afdeling, waar onder andere sortimentsproeven van diverse veredelaars worden gedaan. Ik hoop voor het bedrijf van waarde te kunnen zijn door mijn kennis en ervaring die ik reeds heb opgedaan binnen de sector in Europa en daarnaast kijk ik er natuurlijk ontzettend naar uit om te mogen ervaren hoe het zakendoen er in Amerika aan toe gaat.

Recente Reisverslagen:

09 September 2018

Home Sweet Home

05 Augustus 2018

Laatste loodjes

02 Juli 2018

Leren waarderen

28 Mei 2018

Work hard, play hard

30 April 2018

Glad that you decided to come back to work!
Stef

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29740

Voorgaande reizen:

19 Februari 2018 - 01 September 2018

HBO Buitenlandse stage Amerika

19 December 2013 - 07 Maart 2014

MBO Buitenlandse stage Kenia

Landen bezocht: