Terug in Nederland! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu Terug in Nederland! - Reisverslag uit De Weere, Nederland van Stef Berkhot - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland!

Door: Stef Berkhout

Blijf op de hoogte en volg Stef

12 Maart 2014 | Nederland, De Weere

Hallo iedereen,

Mijn laatste verslag eindigde ik voordat Stefan op bezoek zou komen. Hij kwam donderdag zoals gepland, en we hebben in de volgende 1,5 dag een hoop dingen kunnen doen. Dingen van mij af kunnen sluiten en over kunnen dragen, maar ook evengoed nog nieuwe dingen aan kunnen pakken.

Vrijdagmiddag vertrokken we van de farm, richting Naivasha. Daar verbleven we dat weekend in een super luxe lodge. Mooi door het park kunnen rijden en gave dingen gezien. Genieten dus.

Zaterdagavond vertrokken we richting het vliegveld, 's nachts vlogen we terug naar Nederland. En zoals gepland landde we zondag ochtend vroeg. Mijn twee trouwste supporters stonden mij, ondanks het vroege tijdstip, op te wachten, mijn vader en moeder. Na met Stefan nog een koppie gedaan te hebben op Schiphol, stapten we in de auto richting De Weere. Eenmaal thuisgekomen eerst maar eens even mijn eigen bedje in gedoken.

De dag 'er na' (zelfde dus) was het een kwestie van koffers uitpakken en vooral niet teveel drukte maken. Opa en oma en mijn broer en schoonzus kwamen nog even een koppie halen en om bij te praten.

En dan begint het gewone leven weer, weer naar school, weer aan het werk. Ook wel weer lekker hoor.

Nogmaals, ik heb een ontzettend mooie tijd gehad in Kenia. Ik heb genoten, er veel van opgestoken, en wellicht een mooie basis gelegd voor een misschien wel nog mooiere carrière! Ik ben blij dat ik de kans gekregen heb en dat ik heb gepakt heb.

Het fotoboek is al klaar, die zullen jullie allemaal wel eens zien. Ik zal mijn best doen om jullie even langs te gaan eerdaags en het persoonlijk toe te lichten.

Dit reisdagboek is maar liefst ruim 2800 keer bekeken, iets wat ik zeker niet verwacht had. Het geeft in ieder geval aan dat jullie het leuk vonden om het te lezen. Wie weet kunnen jullie mij weer volgen tijdens mijn volgende reis, want die gaat er zeker komen. Voor nu, iedereen ontzettend bedankt voor de support, en tot het eerste weekend van april tijdens Kom in de Kas bij SlijkermanKalanchoë in Heerhugowaard!

Groetjes Stef.

  • 13 Maart 2014 - 07:12

    Saskia Koppes:

    Welkom thuis Stef!
    Ik heb genoten van je verhalen.

    Groeten,
    Saskia

  • 14 Maart 2014 - 14:22

    Tineke Sneek (T,T):

    Hoi Stef zal je verslagen missen ,maar elkaar weer gewoon spreken is nog leuker.
    Heb je vd week al een paar keer gesproken maar je fotoboeken moeten we nog samen doornemen.
    Gr TT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stef

Actief sinds 27 Nov. 2013
Verslag gelezen: 2674
Totaal aantal bezoekers 29681

Voorgaande reizen:

19 Februari 2018 - 01 September 2018

HBO Buitenlandse stage Amerika

19 December 2013 - 07 Maart 2014

MBO Buitenlandse stage Kenia

Landen bezocht: